joi, 21 februarie 2008

Despre blog

Acest blog reprezintă dorința mea de a împărtăși cu alții sfaturi și trucuri pe care le-am învățat de-a lungul a trei ani de facut fotografii. Încă sunt fotograf amator și nu voi face o carieră din asta, dar este o pasiune pe care am descoperit-o în momentul în care mi-am cumparat primul aparat foto: un Canon Powershot A410. Este o pasiune pe care o simt zi de zi mulți alții și care, dacă este cultivată, se poate transforma în ceva frumos.

De atunci s-au schimbat multe: am descoperit ce înseamnă fotografia ca și artă, am învățat să privesc lumea și din alte unghiuri, să o văd într-o altă lumină, i-am învățat și pe alții cum sa facă poze mai bine decât o făceau înainte.

Acest blog nu este pentru cei avansați, este pentru cei care și-au cumpărat de curând un aparat foto digital, pentru cei care sunt la început, care sunt entuziasmați.

Voi oferi de asemenea și o secțiune dedicată softurilor pentru organizarea și manipularea fotografiilor digitale.

Niciun comentariu: